فائزون|تشییع پیکر شهدای طرح امنیت در کورین زاهدان

تشییع پیکر شهدای طرح امنیت در کورین زاهدان

پیکر های مطهر دو بسیجی شهید امروز بر دستان مردم روستای شورو بخش کورین زاهدان تشییع و به خاک سپرده شد.

کدخبر : 16088 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۲۹|۰۸:۳۴

به گزارش فائزون، پیکر مطهر دو بسیجی شهید به نام های علیرضا شه بخش و پرویز شه بخش، امروز بر دستان مردم روستای شورو بخش کورین از توابع شهرستان زاهدان تشییع و به خاک سپرده شد.
در این مراسم سردار اشعری فرمانده تیپ 110 سلمان فارسی سیستان وبلوچستان ضمن محکوم کردن این حادثه گفت: این جانفشانی ها نشان از هوشیاری و آگاهی همیشگی ملت در برابر دشمنان دارد.
وی اظهار کرد: این دو شهید در جهت برقراری امنیت و آسایش مردم منطقه با جان و دل در حال خدمت بودند که با جانفشانی و از خود گذشتگی در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدند.


مولوی شه بخش از علمای محلی بخش کورین نیز با اشاره به مقام والای شهیدان، گفت: شهید در هنگام شهادتش تمام هستی خود را به صورت یک جا نثار می کند و قطره وجودش به دریای بیکران هستی مطلق می پیوندد.
وی ادامه داد: دشمنان ما بدانند مردم شیعه و سنی این استان، در کنار هم برای دفاع از مرزهای کشور تا پای جان می جنگند و به شهادت می رسند اما یک وجب از خاکشان را به دشمن نمی دهند.
به گزارش عصرهامون روز گذشته درحین برقراری امنیت پایداردر درگیری با اشرارمسلح در ارتفاعات پیرسوران بخش شورو دو بسیجی به نام های علیرضا شه بخش و پرویز شه بخش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 
انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال